Споделете във Facebook
Скъпи клиенти, обръщаме се към Вас с една информация, която разисква най-често срещаните проблеми и цели да отговори на въпросите Ви.
Когато поръчвате растения онлайн, имайте предвид, че са сложени снимки, които са в описателен вид, в който растението ще изглежда след полагане на грижи за него.
В описанието на всеки продукт е посочено, че снимките са примерни и, че растението ще изглежда така, като порасне. Също така да не забравяме, че това са растения и няма как да изглеждат като войници, тоест абсолютно еднакво.
Във всеки артикул има описана цена, както и какъв е текущият размер на растението. За това Ви съветваме да правите подробен прочит на описанието, за да придобиете представа какво точно сте си поръчали.
При направена поръчка получавате следната информация:
- Потвърдителен email, в които са описани артикулите, които сте си поръчали;
- Стойността на поръчката;
- С червен шрифт е описано: "За допълнителни въпроси можете да се свържете с нас на телефон: 0876 369 125.
При готовност да бъде изпълнена вашата поръчка, вие ЗАДЪЛЖИТЕЛНО получавате ПОТВЪРДИТЕЛНО обаждане от нас за допълнителни уточнения за доставката, както и ако имате въпроси, да ги зададете.
ВНИМАНИЕ! Доставката на избраната стока/и се извършва чрез куриерска фирма ЕКОНТ, според стандартните куриерски тарифи! В рамките на един работен ден от постъпване в офиса.
Goldenplants.bg не може да Ви гарантира точната стойност, която ще заплатите за куриерската услуга!
При подаване на поръчката Ви в ЕКОНТ ще получите информативен SMS и Email със стойността на пратката, както и ориентировъчна цена за самата доставката.
При избор на доставка до офис на ЕКОНТ доставката Ви ще бъде в пъти по-евтина, от тази до личен адрес!
ВАЖНО: При получаване на пратката моля, проверете растенията!
- Дали са в цялостен вид.
- Дали съответстват на това, което сте поръчали.
- Ако има счувания, смачквания, погинали, изсъхнали или разминавания на растенията, свържете се с нас преди да вземете и заплатите пратката.
След подбор на растенията и обработка на вашата поръчка, когато предадем пратката Ви в куриерската фирма "ЕКОНТ", Ви изпращаме SMS, в който се съдържа вашият номер на поръчката, стойността ѝ, както и приблизителна стойност на доставката. Тук отново НАПОМНЯМЕ да прегледате дали има съответствие в написаното и в това, което очаквате да получите.
В същия момент Ви изпращаме и E-mail със същата информация, където пак можете да направите преглед.
При получаване на пратката задължително имате опция "ПРЕГЛЕД". Това е ваше пълно право и никой не може да Ви го отнеме.
В това се има предвид, че можете да прегледате всички растения и ако нямате забележки да ги приемете.
При приемане на пратката, означава, че сте харесали и сте се съгласили с това, което сме Ви изпратили.
Също така, когато куриерът Ви предава пратката получавате и протокол, в който са описани всичките растения, които сте си поръчали, стойността на вашата поръчка, както и телефонният ни номер. Този номер е оставен с цел ако има счупвания или недоволство от ваша страна, да не приемате пратката, а да ни се обадите НЕЗАБАВНО и да разрешим казуса.
Ако имате каквото и да е оплакване към растението /размер, счупване, изсъхване/ е нужно да ни се обадите на посочения телефонен номер, да ни опишете какъв е проблема и ние веднага ще вземем под внимание вашето оплакване, и ще направим всичко, което зависи от нас.
Тук искаме обаче да вметнем и фактът, че самото транспортиране на пратките се извършва чрез куриерска фирма, която не е специализирана в транспорта на Растения. Понякога именно заради това се случва да има счупване, загуба на част от пратката или изсъхване при по дълъг престой в офисът на куриера. Растенията, които ние Ви изпращаме са в отличен търговски вид, но имайте предвид, че за да стигнат до Вас, минават през доста ръце.
ТОВА са растения и са много нежни и понякога при много леко докосване може да се нарани, а камо ли при транспорт от Нашата логистична база до вашият адрес. На всяко растение при такова транспортиране му трябват няколко дни за да се възстанови.
Дори и пратка в кашон да си поръчате, когато идва от другия край на България може да бъде - мръсна, надраскана, с ощърбени ръбчета и т.н.
Изсъхване и Неприхващане на растението:
Тук искаме да помислите добре, преди да ни обвините, дали проблема е от нас. От наша страна растенията са отгледани както трябва. За някои сме се грижели месеци, а за други година, две и повече. При нас те са изглеждали отлично и именно заради това сме си позволили да Ви ги пратим. Абсолютно гарантирано при нас не са били сухи.
До изсъхване може да се стигне единствено при лоша грижа от ваша страна или неправилна поддръжка. В това число се има предвид, нередовно поливане, пръскане или излишни грижи например.
През годините ни на работа никога не сме отказали съдействие, защото държим на нашите клиенти. Дори вината да не е била в нас, пак сме съдействали.
Друго важно нещо, което искаме да Ви кажем е, че поради обработката на огромното количество поръчки, понякога се получават недоразумения, грешки и тн, което считаме за човешко. Всеки би могъл да сгреши, ето защо, когато това се случи е необходимо просто да ни потърсите и проблемът ще бъде разрешен възможно най-скоро.